Løbeklub ikon

Skårup Roadrunners

En afdeling under SIF

Skårup Roadrunners er en løbeklub for alle, der gerne vil ud at løbe. Vi er en blandet flok med forskellige ambitioner og grunde til at løbe. Fælles for os alle er dog, at vi har fundet glæden og fordelene ved at løbe sammen med andre.

Alle er velkomne

Alle er velkomne i klubben. Kan du løbe 5 km eller der over, kan du året rundt bare møde op til træning på de faste tidspunkter. Typisk bliver der løbet fra 5 til 15 km på en træningstur – alt efter lyst og kunnen, og selvfølgelig løber ikke alle lige langt.  Vi glæder os til at se dig!

Onsdag kl. 17.00 – Løb
Søndag kl. 10.00 – Løb

Mødested er parkeringspladsen ved Skårup Kultur- og Idrætscenter.
Træningen tager typisk fra 30-90 minutter.

Mange tak for jeres deltagelse i Skårup Roadrunners Marathon søndag den 6. november 2022 i de skønne Sydfynske omgivelser omkring Skårup, Vejstrup og Klingstrup.
Vi havde en dejlig dag, hvor vi fejrede Carsten Friis’ marathon nr. 200 med en festlig sammenkomst efter løbet.

Se og download fotos nedenfor.

Resultater og diplomer for alle løb findes på selvstændige sider på dette site.

Vi vender tilbage med info om løb i 2023.

Følg de seneste opdateringer på Facebook

Formand Lena Askholm
lena.askholm@gmail.com

Næstformand Jan Askholm
jan.askholm@gmail.com

Kasserer Per Lundager Hansen
per.lundager@hansen.mail.dk

Bestyrelsesmedlem Bent Jakobsen
22jakobsen@gmail.com

Bestyrelsesmedlem Carsten Friis
carstenfriis@rocketmail.com

Årskontingent for 2021 er 300 kr. Link til on-line betaling er aktivt nedenfor.

Medlemmers børn under 16 år er velkomne til at løbe og træne med (sammen med forældrene) og er gratis medlemmer.